HAURTXOAN, IPUINEN INGURUAN ARITUKO GARA

2008/01/06

Ikaskideen bloggak

BESTE BLOGG BATZUK:

  • Ipuin txokoa: Blogg honi buruz hitz egitea erabaki dut nire bloggaren antzekoa delako. Hau da, ipuinen inguruko gai desberdinak tratatzen dira eta interesgarria iruditu zait. Blog honetan interesgarriena " Eta zer?" liburu bildumari buruzkoa idatzitakoa izan da. Bilduma hau ezagutzen nuen eta hemen informazio gehiago aurkitu dut. " Zer egin genezake irakur zaletasuna etxean bultzatzeko" oso interesgarria iruditu zait. ( Irune Fernandez eginikoa)..



  • Kumatxua: Blogg hau ere oso interesgarria iruditu zait. Badakigu zein garrantzitsua den denontzat eta umeentzat bereziki lo egiteak eta bertan artikulu, helbide eta informazio interesgarria agertzen dela iruditu zait. " Gaueko beldurrak eta ametsgaiztoak" bereziki gustatu zait. ( Hiart Cabrera eginikoa).

  • Tratu txarrak: Blogg hau oso ondo dagoela deritzot. Zoritxarrez gaur egunean gai garrantzitsua dugu hau eta honi buruz jakin ahal dugun guztia ondo datorkigu. Informazio asko dago bertan. Power pointa oso aukera ona izan dela uste dut. ( Zuriñe Rodrigalvarez eginikoa).



  • Nire gaierekin erlazionatuz, asken bi blog hauek ipuinen bitartez landu daitezke. Ez da lan erreza baina gelan arazo hauek sufritzen dituzten umeak izatekotan landu beharkoa izan beharko litzateke.



No hay comentarios:

HAURTXO

Porrot eta Txomintxoren bidaia

From: aitzi, 2 weeks ago



Ipuin hau 4 urteko umeentzat zuzenduta dago. Bertan bi lagun, kotxe bat eta bizikleta bat bidai bat egiten dute munduan dauden garraio desberdinak ezagutuz.

SlideShare Link